Airbnb: Γιατί να επιλέξετε μια εταιρία διαχείρισης

Εάν είστε ιδιοκτήτης ακινήτου και σκέφτεστε να νοικιάσετε το ακίνητό σας στο Airbnb (δηλαδή στη βραχυχρόνια μίσθωση), μια εταιρεία διαχείρισης ακινήτων μπορεί να είναι ένας ανεκτίμητος συνεργάτης που θα σας λύσει τα χέρια, θα είναι εκεί για να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και να φροντίζει πάνω απ’ όλα το ακίνητό σας.
  • Μάρκετινγκ και διαφήμιση Οι εταιρείες διαχείρισης ακινήτων δεν αναλαμβάνουν μόνο την καταχώριση και την ιδανική παρουσίαση του ακινήτου σας στις πιο διάσημες πλατφόρμες (Airbnb, Booking, Vrbo, Expedia, κ.λπ.) αλλά γνωρίζουν τα μυστικά και τα “τρικ” ώστε το ακίνητό σας να βγαίνει ψηλά στις αναζητήσεις. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι το 95% των πελατών θα κάνει την επιλογή του μέσα από την πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων.
  • SEO, δηλαδή το search engine optimization, δεν είναι μόνο όρος του Google, αλλά και του Airbnb, του Booking, και όλων των πλατφορμών. Οι εταιρείες διαχείρισης διαθέτουν την τεχνογνωσία του αλγορίθμου (ο οποίος συνεχώς μεταβάλλεται) και έτσι καταφέρνουν και ανεβάζουν τις καταχωρήσεις τους ψηλότερα από τον ανταγωνισμό.
  • Επικοινωνία 24/7 Μπορεί η επικοινωνία με τον φιλοξενούμενο να ακούγεται σαν κάτι εύκολο, όμως πιστέψτε μας, δεν είναι πάντα. Αρχικά είναι ο χρόνος απόκρισης. Για όλες τις πλατφόρμες, ο χρόνος που θα μεσολαβήσει από ένα ερώτημα μέχρι να απαντήσει ο οικοδεσπότης είναι πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας στην αξιολόγηση και στην κριτική. Το ιδανικό διάστημα είναι 15 λεπτά ή και λιγότερο. Φανταστείτε έναν καλεσμένο ο οποίος έχει κλειδωθεί απ’ έξω και σας έχει στείλει μήνυμα. Πόση ώρα μπορεί να περιμένει χωρίς να του προκληθεί ενόχληση; Και αν εσείς εκείνη την στιγμή είστε στη θάλασσα; Οδηγείτε ή ξεκουράζεστε; Μια εταιρία διαχείρισης αναλαμβάνει να βρίσκεται στις υπηρεσίες του καλεσμένου 24 ώρες το 24ωρο και να απαντάει πάντα με ευγένεια και κατανόηση.

Και δεν πρέπει να προσπεράσουμε το θέμα της γλώσσας. Τα καλά και σωστά ορθογραφημένα αγγλικά, πέρα από μια πρώτη καλή εντύπωση που αφήνουν στον πελάτη, αποτελούν και ένδειξη υπευθυνότητας. Επίσης, πάντα ένα πρόσθετο προσόν είναι η επικοινωνία στην γλώσσα του φιλοξενούμενου. Ένας Γάλλος ή ένας Γερμανός θα νιώσει πιο οικεία και θα το εκτιμήσει αν δει ότι μιλάς τη γλώσσα του. Στις εταιρίες διαχείρισης συνήθως υπάρχουν άτομα που γνωρίζουν περισσότερες από 2 γλώσσες. Το γεγονός αυτό αυξάνει τις πιθανότητες, ο καλεσμένος μας να αφήσει μία θετική και εκτενή κριτική.

Καθαριότητα και συντήρηση

 Μαζί με την επικοινωνία, το κομμάτι της καθαριότητας αποτελεί τον θεμέλιο λίθο μιας όμορφης διαμονής. Καθαρές λευκές πετσέτες, επιφάνειες χωρίς σκόνη, ποτήρια χωρίς ίχνη, μπάνια χωρίς άλατα και τραπέζια χωρίς ψίχουλα. Εξυπακούονται, αλλά δεν είναι πάντα τόσο εύκολο, ειδικά όταν ο καθαριστής δεν είναι επαγγελματίας, και όταν υπάρχει η πίεση χρόνου.

Γιατί οι περισσότεροι πελάτες θέλουν να κάτσουν λίγο παραπάνω από το check-out και οι επόμενοι επιθυμούν να έρθουν πριν το check-in. Αν ικανοποιήσεις αυτή την ανάγκη τους, παίρνεις σίγουρα αρκετά +, και μια καλή πιθανότητα για μια 5* βαθμολογία, αλλά πώς γίνεται να προλάβεις την καθαριότητα στο μικρό κενό διάστημα που μένει ανάμεσα στις 2 κρατήσεις; Εδώ έρχεται η εταιρία διαχείρισης και αναλαμβάνει να μαθαίνει τις επιθυμητές ώρες αναχώρισης και άφιξης, και να συντονίζει το συνεργείο καθαρισμού, έτσι ώστε να είναι όλοι ικανοποιημένοι.

Μεγιστοποιώντας το κέρδος

Μία εταιρία διαχείρισης ακινήτων στην βραχυχρόνια μίσθωση, αναλαμβάνει την βέλτιστη κοστολόγηση της κάθε κράτησης, αλλά παράλληλα και την μεγιστοποίηση της πληρότητας. Και αυτό πολλές φορές είναι μια εξίσωση για έμπειρους λύτες. Το να αυξήσεις την τιμή υπερβολικά και να μείνει το σπίτι ελεύθερο, είναι ίσως χειρότερη επιλογή από το να κρατήσεις χαμηλά την τιμή, αλλά να έχει πληρότητα. Αν όμως την χαμηλώσεις πολύ, παύει να συμφέρει τον ιδιοκτήτη, γιατί τα έξοδα (π.χ. ρεύμα) μπορεί να στραγγαλίσουν το μικρό κέρδος, συν ότι κάθε κράτηση επιβαρύνει το σπίτι και υπάρχει ο κίνδυνος κάποιας πιθανής ζημιάς.

Άρα ποιο είναι το ανώτατο και ποιο το κατώτατο όριο το οποίο δεν πρέπει να ξεπεράσουμε; Είναι προτιμότερο να βάλουμε μεγαλύτερο αριθμό ελάχιστων διαμονών ή να πειράξουμε την τιμή; Και πόσο αυτά μεταβάλλονται από το high και το low της σεζόν;

Μια εταιρία διαχείρισης, όπως η Hometrust αναλαμβάνει να δώσει τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, κοιτώντας όχι μόνο το κατάλυμα το οποίο διαχειρίζεται, αλλά και τον ανταγωνισμό. Γιατί, όπως και σε όλες τις άλλες μορφές επιχειρήσεων, ισχύουν οι ίδιοι νόμοι της προσφοράς και της ζήτησης, σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον ανταγωνισμού.

Πληροφορίες, οδηγοί και γνώση

Τι ώρα φεύγει το καραβάκι για εκείνη την παραλία, τον Μπάλο; Και ποιο είναι το καλύτερο vegan εστιατόριο στα Χανιά; Απο πού να νοικιάσω ποδήλατο; Πόσο κοστίζει το ΚΤΕΛ;

Αυτά είναι λίγα από τα καθημερινά ερωτήματα που θα κληθείτε να απαντήσετε ώντας οικοδεσπότης. Και αν ακούγεται απλό, πολλές φορές δεν θα έχετε τις απαντήσεις, γιατί κάποια site δεν θα ειναι ενημερωμένα και ίσως τα τηλέφωνα πληροφοριών να είναι μονίμως κατειλημμένα. Ίσως να μην έχετε το χρόνο, ούτε τη διάθεση να ασχοληθείτε. Και ίσως το hiking να μην είναι στα χόμπι σας οπότε και οι πληροφορίες γύρω από αυτό, να είναι περιορισμένες.
Όμως οι επισκέπτες εκτιμούν πολύ το γεγονός ότι έχουν έναν ντόπιο που θα τους δώσει τις πληροφορίες που θα χρειαστούν. Οι εταιρείες διαχείρισης γνωρίζουν τις απαντήσεις, αφού έχουν ερωτηθεί πολλές φορές για τα ίδια ζητήματα και έχουν αξιολογήσει τις πληροφορίες από τα feedbacks που έχουν συλλέξει.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

el